Cases

Hos Jysk Medieproduktion tror vi på, at det gode resultat skabes gennem engagement og kvalitet – uanset om samarbejdet varer én dag, én måned eller et helt år. Vi går ind i hvert projekt med ambitionen om at skabe indhold, der skaber værdi og effekt – hvad enten det er podcast, video, speaks eller digital kommunikation. Her kan du få et indblik i nogle af de løsninger, vi har udviklet i tæt samarbejde med vores kunder. Fælles for dem alle er, at vi har hjulpet dem med at nå ud med deres budskaber på en målrettet og engagerende måde – til glæde for både afsender og modtager.

En kollage af nogle cases fra Jysk Medieproduktion, heriblandt Nørgaards Geder, Staldmæglerne og SAGRO

Nørgaards Geder

I 2023 stod Nørgaards Geder overfor en stor udfordring: Deres mejeriaftale var opsagt, og uden afsætning af mælken var produktionen truet af lukning. MEN – midt i kaosset opstod muligheden for at opkøbe et mindre gårdmejeri, med tilhørende kundeportefølje. Det ville betyde, at de hos Nørgaards Geder selv kunne producere lækre økologiske oste og dermed sikre sig afsætning af gedemælken fra produktionen.

Staldmæglerne A/S

Staldmæglerne er endnu en trofast samarbejdspartner, hvor vi har udvidet samarbejdet løbende. Staldmæglerne beskæftiger sig med salg af bl.a. staldinventar til mælkeproducenter. Samarbejdet startede med annoncering i Landbrugspodcastens ugeprogram Malkekvæg, hvor ejer Lasse Nielsen også var deltager i en episode.

En af udfordringerne for mange virksomheder er, at online markedsføring ofte kræver meget tilstedeværelse på sociale medier - det tager tid og kan let blive ressourcetungt. Det var en af de udfordringer, som Staldmæglerne oplevede, som vi har hjulpet med at løse. Sammen udviklede vi et genkendeligt videoformat, som både sælger varen og indbyder til interaktion på Staldmæglernes facebookside.

SAGRO

SAGRO har været en loyal partner på Landbrugspodcasten siden kanalens spæde start. Sammen har vi udvidet kanalen, vores samarbejde og skabt nye idéer og formater.

SAGRO har som stor rådgivningsvirksomhed en finger på pulsen i landbruget og har derfor også meget viden at dele ud af. De har benyttet vores kanal Landbrugspodcasten via annoncering, deltagelse og værtsroller på ugeprogrammerne Planteavlerne, Grisen og Malkekvæg, bl.a. til at skabe en direkte relation mellem deres rådgivere og vores lyttere ved at dele ud af deres store viden.

Fredagstelefonen fra SAGRO